kérdésed van?
Telefonos ügyfélszolgálat
Az élő hangos telefonos ügyfélszolgálat
munkanapokon 8:00 – 16:00 óra között hívható
Készítsd elő a megfelelő adatokat!
Ha szerződéseddel kapcsolatban érdeklődsz, készítsd elő az azonosításhoz szükséges adatokat!
- Ha 2012. május 15. előtt kötöttél szerződést, akkor a szerződésszámoddal és annak utolsó négy számjegyével (PIN kód) tudod azonosítani magad.
- Ha 2012. augusztus 15. után kötöttél szerződést, akkor a szerződésszámoddal és az adóazonosító jeled utolsó négy számjegyével (PIN kód) tudod azonosítani magad.
Beszélgetések hangrögzítése
AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATTAL FOLYTATOTT BESZÉLGETÉSEK HANGRÖGZÍTÉSE
A Diákhitel Központ Zrt. a székhelyén személyes ügyfélszolgálatot működtet, emellett telefonos ügyfélszolgálatot is üzemeltet. Akár személyesen jelenik meg ügyfélszolgálatunkon, akár telefonon történik a tájékoztatás, biztosítjuk annak lehetőségét, hogy amennyiben ehhez hozzájárul, az Önnel folytatott beszélgetés rögzítésre kerüljön.
A személyes ügyfélszolgálaton a hozzájárulását a munkatársunkkal folytatott beszélgetés kezdetén szóban teheti meg, a telefonos ügyfélszolgálat esetében pedig két telefonszám áll rendelkezésre:
- A +36 1 999 99 44 telefonszámon rögzített hívás kezdeményezhető. Erről az automata rendszer tájékoztatja is előzetesen a hívó felet, így amennyiben ezt a számot hívja és a beszélgetést megkezdi, külön nyilatkozat nélkül is úgy tekintjük, hogy hozzájárulását megadta.
- A +36 1 224 96 50 telefonszámon beérkező hívások rögzítésére nem kerül sor.
kérdésed van?
Személyes ügyfélszolgálat
Rövidített név: Diákhitel Központ Zrt.
Cím: 1027 Budapest, Kacsa utca 15-23
Nyitvatartás:
- Hétfő: 8:00-18:00
- Keddtől csütörtökig: 8:00-16:00
- Péntek: 8:00-14:00
kérdésed van?
Sajtó és Média
Facebook: Diákhitel Központ Facebook
Instagram: Diákhitel Központ Instagram
Sajtó és marketing megkeresések: szerdahelyi.kinga (kukac) diakhitel (pont) hu