kérdésed van?

Telefonos ügyfélszolgálat

Az élő hangos telefonos ügyfélszolgálat
munkanapokon 8:00 – 16:00 óra között hívható

Készítsd elő a megfelelő adatokat!

Ha szerződéseddel kapcsolatban érdeklődsz, készítsd elő az azonosításhoz szükséges adatokat!

  • Ha 2012. május 15. előtt kötöttél szerződést, akkor a szerződésszámoddal és annak utolsó négy számjegyével (PIN kód) tudod azonosítani magad.
  • Ha 2012. augusztus 15. után kötöttél szerződést, akkor a szerződésszámoddal és az adóazonosító jeled utolsó négy számjegyével (PIN kód) tudod azonosítani magad.

Beszélgetések hangrögzítése

AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATTAL FOLYTATOTT BESZÉLGETÉSEK HANGRÖGZÍTÉSE

A Diákhitel Központ Zrt. a székhelyén személyes ügyfélszolgálatot működtet, emellett telefonos ügyfélszolgálatot is üzemeltet. Akár személyesen jelenik meg ügyfélszolgálatunkon, akár telefonon történik a tájékoztatás, biztosítjuk annak lehetőségét, hogy amennyiben ehhez hozzájárul, az Önnel folytatott beszélgetés rögzítésre kerüljön.

A személyes ügyfélszolgálaton a hozzájárulását a munkatársunkkal folytatott beszélgetés kezdetén szóban teheti meg, a telefonos ügyfélszolgálat esetében pedig két telefonszám áll rendelkezésre:

  • A +36 1 999 99 44 telefonszámon rögzített hívás kezdeményezhető. Erről az automata rendszer tájékoztatja is előzetesen a hívó felet, így amennyiben ezt a számot hívja és a beszélgetést megkezdi, külön nyilatkozat nélkül is úgy tekintjük, hogy hozzájárulását megadta.
  • A +36 1 224 96 50 telefonszámon beérkező hívások rögzítésére nem kerül sor.

A további tudnivalók az alábbi oldalon olvashatóak.

kérdésed van?

Írj nekünk üzenetet!

kérdésed van?

Személyes ügyfélszolgálat

  • Rövidített név: Diákhitel Központ Zrt.

  • Cím: 1027 Budapest, Kacsa utca 15-23

  • Nyitvatartás:

    • Hétfő: 8:00-18:00
    • Keddtől csütörtökig: 8:00-16:00
    • Péntek: 8:00-14:00

kérdésed van?

Sajtó és Média

Diákhitel Központ Zrt.
Cím: 1027 Budapest, Kacsa utca 15-23
Ügyfélszolgálat: +36 1 999 99 44